Zákaznická podpora:+420 792 494 072info@fadee.cz

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Není se zbožím něco v pořádku? Nemusíte se bát! Reklamaci vyřešíme snadno a rychle. Nejjednodušším způsobem je vyplnění online formuláře, který Vás provede celým postupem. Až formulář odešlete, my na něj co nejdříve to bude možné (většinou v pracovní dny během 24 hodin), odpovíme a zašleme Vám kód na ZDARMA zaslání Zásilkovnou. 

Pravidla pro reklamaci: 

- Zboží nesmí být starší 2 let.
- Zboží nesmí být poškozeno nevhodným používáním.
- Vady způsobené běžným opotřebením není možné reklamovat.

 podat reklamaci online

 

Nevybrali jste správně?

Nevybrali jste správně? Jednoduše vyplň náš formulář který šetří čas jak tobě, tak nám. Všechny informace které budeš potřebovat najdeš v průběhu vyplňování. Kromě vrácení zboží, můžeš také zvolit výměnu velikosti u zboží které ti nesedlo.

odstoupit od kupní smlouvy online

 

Stále si nevíte rady?

Pokud se vám nedaří vyplnit formulář, či vás zajímá něco jiného, nebo máte k reklamaci / vrácení zboží další otázky, můžete nás kontaktovat na reklamace@fadee.cz a my vám obratem odpovíme a vše společně vyřešíme!