Reklamace - Jak postupovat

Zásilkovna:

Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat. S reklamací vám po telefonu rád pomůže reklamační asistent zásilkovny.

 

DPD, Česká pošta:

Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)

 

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí,že zboží je rozbité, či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.

 

Česká pošta – případné škody je nutné nahlásit České poště nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 111 244 nebo osobně na pobočce České pošty. Zákazník bude potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty sepíše se zákazníkem zápis o škodě spolu s protokolem o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás stačí kontaktovat na info@fadee.cz a o dalším postupu bude zákazník informován.

 

Zboží nesouhlasí s fakturou?

Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?

Kontaktujte nás na info@fadee.cz , kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

 

Vyzvedli jste si zboží osobně a až doma jste zjistili, že je něco v nepořádku?

Kontaktujte nás na info@fadee.cz , kde uveďte jméno, datum odebrání zásilky a typ zboží. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

 

Zboží je nefunkční a chcete jej reklamovat?

Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.Fadee.cz , zašlete e-mail na adresu info@fadee.cz , v němž uvede zejména typ výrobku, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Nebo ihned zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem. V obou případech budete informování elektronicky o zpracování a vyřízení.